Du får aldrig försvinna

Jag känner mig verkligen inget motiverad till att gå till skolan nu. Vi hade livsmedelskunskap hela förmiddagen , och den känns minst sagt helt onödig att ens vara med på. Man kan nästan säga att det är världskrig i klassen oxå, vi är som två gäng som verkligen hatar varandra och det är minst sagt jobbigt. Kan bara säga att jag trivs med dom jag är med. Vi trivs tillsammans o respekterar verkligen varandra för dom vi är.
Var på kvällsskolan tillsammans med Sara och Victor idag oxå , jag känner mig verkligen duktig! Imorgon får jag en lång sovmorgon eftersom jag slipper svenskan , men måste äta lunch i skolan iaf så blir väl o åka dit vid 11-tiden ungefär.
Kanske blir att ringa vetrinären imorgon oxå, eftersom Snuttis har som ett slags väck i pälsen på huvudet och beter sig konstigt. Hoppas verkligen de inte är något farligt. För inget ska få hända henne.

Det känns som jag borde skämmas för allt jag får i mig, men jag försöker övertala den där dumma rösten att de är falskt. Allt jag vill är att kunna må bra och vara nöjd över mig själv trots allt. Jag får verkligen inte falla tillbaks trots att jag går upp i vikt. Snälla låt de jobbiga vända nu.



jag älskar verkligen er båda lika mycket, o låt mig inte förlora dig oxå nu Snuttis...<3


Skicka din kommentar :)
Postat av: Nikki

måste säga att jag tycker du är stark som valt att gå ur den gröna sidan (numera den blå...) för att försöka bli frisk!!

Vägen är lång och krokig, men mödan värd, kämpa på!!

kram

2010-05-13 @ 23:04:26
URL: http://pixans.blogg.se/privat
Postat av: R&Z

hur länge har du försökt bli frisk? (ny bloggläsare)

2010-05-28 @ 13:23:00
URL: http://hiddenlifestyle.blogg.se/
Postat av: Erica Ekblad

Hej!

Följ gärna min blogg som handlar om mitt liv och kampen för friheten utan låsta dörrar! Det skulle göra mig starkare och få mig att fortsätta skriva om sånt som ingen annan vågar ta tag i !

Erica!

2010-09-13 @ 14:52:56
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0