Det är aldrig värt att ge upp

Va på ätstörningskliniken idag , försökte faktiskt vara ärlig. Men det är så svårt, vissa saker kanske är svårare o berätta än andra. Känner bara att jag inte orkar med den här fucking ångesten längre, de går inte en enda måltid utan att jag räknar kalorierna. Det är sjukt jobbigt , men jag hatar att inte ha kontroll. På ytan är jag glad , men inombords är jag inte lika glad. Efter besöker tvingade mamma mig att äta på Ming Palace en kinarestarang här i stan. Jag tog lite ris, stekta nudlar och grönsaker och lämnade ungefär hälften. Det är äckligt att sitta där att äta sig mätt. Skulle gissa på att bara riset innehåller 117 kcal. Fetto , de här är illa!
Har börjat tugga mycket tuggummi och äta läkerol för att få bort hungerkänslan och det är faktiskt ganska effektivt. Annars kan man ta nått litet o tugga på länge så slipper magen kurra. Men att ha två föräldrar som försöker tvinga i mig mat är inte speciellt roligt, dom fattar inte vilken ångest dom ger mig?!


pusshej <3







Skicka din kommentar :)
Postat av: ellinor

117 kcal är inte jätte mycket, det kunde ha varit värre. Tänk dig till exempel en hamburgare, som minst är 500 kcal - DET är mycket. Men 117 kcal, är inte mycket.

2010-02-23 @ 19:57:39

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0