Ta aldrig livet förgivet

Farmor
Det är lika jobbigt att träffa dig varje gång nu. När du inte ens trodde på mig när jag berätta hur gammal jag var idag så kunde jag knappt hålla tårarna. Att en person kan förändras så mycket och sakta bli mer och mer dement är så sorgligt. Du har alltid betytt mycket för mig, kommer alltid att göra. Men jag vet inte vad jag ska göra längre , vill bara kunna hjälpa dig så du blir frisk fast jag vet att det aldrig kommer gå. Du är den bästa farmor som finns, du har alltid funnits där för mig och vi har pratat i telefon mycket, jag o fredrik fick komma o sova hos er när vi va små. Du va världens snällaste person, du vill ingen illa. Men ändå så drabbas du av det här , alla i familjen är ledsna ingen fattar väl knappt att de är sant. Att du aldrig kommer bli bra igen. Farmor , jag saknar ditt riktiga jag.

                                


Skicka din kommentar :)
Postat av: ellinor

Jag vet hur sjukt mkt en person kan förändras, och hur meningslöst allting känns. Jag finns här för dig!

2010-03-01 @ 10:31:00

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0