Stand in the rain

Just blivit tvingad att äta , med hela familjen. Dessutom va de inte lite mat , de är knappt så jag vill veta hur mycket kcal de innehåller.. Det är verkligen dags att börja röra på sig mer, inte bara sitta här hemma och glo som jag har gjort i en hel vecka nu. En hel vecka utan o förbrännt mycket als , men har inte ätit så mycket heller. Fick dropp på sjukhuset , men vet inte riktigt hur mycket kcal de innehåller de får jag panik på. Varför ska man äta sig fet för ?!
Jag vill kunna vara nöjd med mig själv hur jag än ser ut , vill kunna se mig själv i spegeln utan att känna mig som en fet kossa.  Men jag får inte. Det är tydligen för mycket begärt att få vara smal..I mina ögon är smal vackert , så får ni andra säga vad ni vill. Jag uppmanar inte andra att sluta äta, men där emot tänka på vad man äter kanske. Chips, godis och allt annat sånt snacks kanske bara är onödigt?

Jag hade en gång en dröm om att jag kasta i mig mat , jag åt och åt säkert nästan en timme. Efteråt grät jag och skakade av panik , sprang genast till toan tog ner fingrarna i halsen och spydde upp allt. När jag vaknade på morgonen hade jag fortfarande panik men att de bara var en dröm glädje mig mycket. Så mycket mat ska aldrig få närma sig min mun. Mat är ingenting man njuter utav , det äter dom som vill bli feta.







Skicka din kommentar :)
Postat av: ellinor

"Ät för att leva - lev inte för att äta."

Instämmer helt med dig!

2010-02-23 @ 18:25:04
Postat av: Boobla

Jag tyckte din blogg verkade som en rätt lovande ätstörningsblogg, men när jag läste den sista meningen ändrade jag mig totalt. Att säga att mat är något man äter om man vill bli fet är ju helt stört. Hade du inte ätit nånting alls i hela ditt liv hade du dött inom några dagar. Träna bort fläsket istället för att klaga på de som äter.

2010-04-03 @ 21:52:16
URL: http://boobla.blogg.se/

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0