allt jag vill

Hatar att dom tvingar mig att äta , om dom bara kunde förstå hur jävla jobbigt de är. Jag är så jävla rädd att gå upp i vikt. Hade inte gått ner ett skit igår o de är ett bevis på att jag verkligen borde skärpa mig. Röra på sig lite mer skulle ju inte göra nån skada, att bara sitta och gråta hjälper ingenting. Men jag vet inte hur jag ska bli av med all den här ångesten. Lite småpromenader har jag börjat med, o försökt med situps på kvällen men jag är så jävla svag. Fast mitt mål är inte o få massa muskler, de väger för mycket. Allt jag vill är att bli smal , på riktigt. Inte fet som en jävla kossa. Men nu ska jag ta o gå ut o messa med Skurt o Catha, mina älskade systrar! <3

                          




Skicka din kommentar :)

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0