Mat träning

Idag var jag i skolan för första gången på över två veckor. Fick hur mycket uppgifter som helst och alla papper ger mig panik eftersom jag har väldigt svårt o koncentrera mig när jag ska plugga och har dessutom väldigt svårt för mig. Men fick faktiskt ett erbjudande om kvällsskola , och både jag och Sara är lite inne på att börja där.
Åsa och Inger från mellanvården kom till skolan idag oxå , först hade vi möte med skolsköterskan och min mentor. Sen visa vi runt dom i skolan och sist men inte minst va jag tvungen att äta.
Fick gå och hämta maten själv i matsalen, dom såg det väl som nån slags övning. Men det var så jävla pinsamt att gå igenom korridoren med en bricka mat, folk kan ju verkligen tro att jag är nått matvrak.
När dom satt och åt mig försökte jag öppna mig och berätta hur jag kände, men det är så svårt o veta vad man ska säga när man har så mycket tankar. Tänk att de är deras jobb och sitta o äta med mig , det är ju helt sjukt egentligen. Men jag är så handikappad att jag inte klarar de själv. Man kan verkligen snacka om att jag var nervös, fast de är inget ovanligt att jag blir de när de gäller mat.. Va ska folk tro om mig egentligen ?

                                     
                                     ibland vill jag bara bli omhållen utan att behöva säga någonting


Skicka din kommentar :)

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0