Picknick-tajm!

                       

I Lördags kom Joel hit och vi gick på picknick.
Det var riktigt mysigt att sitta där i skogen och kolla ut över gatorna och bara sitta och prata. På kvällen såg vi Millenium filmerna och myste tills vi somnade.
Idag har jag i stort sett inte gjort nånting. Försökt att plugga lite och sitter och snackar med trevliga människor på msn nu. Lägger in en bild på våran lilla matsäck vi hade med på fikan. Jag vet att jag har lovat att sluta dricka zero, men unna sig gör alla ibland. Resten är Joels , och han vart riktigt mätt vill jag säga. :)


Det är sjukt att man kan älska någon så mycket som jag älskar dig. Att man verkligen känner att man vill dela hela livet tillsammans med en person. Men du är verkligen det bästa som har hänt mig, utan dig vore jag ingenting. Vi har vart tillsammans i snart två år, men jag slutar aldrig överraskas av dig Din glädje får mig att må bra. Du är helt unik älskling <3



Skicka din kommentar :)
Postat av: Svanan

Verkligen gulligt:)<3 Och jag vet förrsten att du kan överkomma ätstörningarna utan problem, för du är en starck människa, inombords :)<3



/Benny (Aka) Bannan eller svanan XD

2010-04-18 @ 21:37:04

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0