The body said stop

Mammsen jag och min broder åkte och hämta farmor och farfar och tog med dom till deras gamla lägenhet idag. Det är så mycket saker att rense där, jag fick packa i massa porslin och la kastruller och andra köksredskap i en säck som joel ska få när han flyttar.
Men det tog ganska mycket energi att hålla på där ett tag, tillslut vart jag helt utmattad. Av någon konstig anledning vart jag illamående på hemvägen. Ansiktet vart blekt och jag bara väntade på att kräkas. Det är verkligen läskigt när de blir så, fast jag vet ju att de är kroppens sätt o säga ifrån på.
Jag har insett att det faktiskt lönar sig att gå upp i vikt, skiter jag i de nu låter jag sjukdomen styra. Lyckas jag kämpa så bra att jag går upp lite kommer min kroppsuppfattning förhoppningvis ändras. Det kommer verkligen bli skitsvårt för ana är starkare än man kan tänka sig. Men det är fan värt de.
När jag har gått upp i vikt kan jag dessutom gymma och göra om fettet till muskler. Antingen väljer man och bli frisk , eller att forsätta med den här dieten och riskera livet.
Men nu blir det att krypa ner i säng , för älskling kommer imorgon och stannar hela helgen och då vill jag va pigg.

                                                                                     Godnatt <3
                      
                            

                          

Dunkla rum - Lars Winnerbäck


Skicka din kommentar :)
Postat av: Rebecca

Kämpa på - det går att bli frisk! jag har själv tagit mig ur helvetet!

2010-04-10 @ 21:11:38
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt för dålig uppdatering :)



Alllting bra med dej?:*

2010-04-11 @ 14:07:42
URL: http://eweman.blogg.se/

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0