I found the love

Det blev ett besök på bup idag. Jag hatar verkligen att gå till bup, dom tjatar bara på att jag ska äta mera. Men det är inte så lätt som dom tror för när jag äter kommer all ångest, hoppar jag över måltider slipper jag den. Att försöka förklara det för andra känns meningslöst , man känner sig som en idiot och folk som inte har gått igenom samma sak själva fattar ändå inte. Folk tror att dom vet allt, det irriterar mig.

Jag får trösta mig med att det är påsklov nu, 10 dagar ledigt. Sista dagen kunde garanterat vart bättre och det blir tomt nu när Joel åker iväg till Värmland när man som mest behöver honom. Jag vill bara kunna va i hans famn och gråta om jag känner för de, han märker av min ångest i vilket fall så jag behöver inte låtsas vara glad.

Jag har verkligen vart jättedålig på att blogga , men nu tänkte jag faktiskt börja blogga dagligen igen.
Jag bryr mig inte om jag inte har många läsare eller om inläggen är tråkiga, det är mest bara skönt att skriva av sig.

                           
                                               Du ger mig den kärlek jag behöver
                          

Skicka din kommentar :)
Postat av: ellinor

Jag läser alltid. <3 Jag vet hur det är när man försöker förklara för andra, när INGEN egentligen förstår, och dom fattar det inte ens själva!

2010-04-01 @ 20:01:38
Postat av: Mika

det är inte lätt! men det går att börja äta igen :=)

2010-04-03 @ 10:32:38
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0