Beslutsångest

           

Idag fick jag en riktig sovmorgon, verkligen skönt.
men på eftermiddagen tog vi en sväng till farmor och farfar och dom vart faktiskt riktigt glada av att få besök. Annars har det inte hänt någonting idag, har vart hemma och vilat eftersom min mage fortfarande inte är helt okej.
Men imorgon kommer Joel hit och sover över, vi får verkligen hoppas det blir mysigare än förra helgen. Det blir väl att se på film och ta det lugnt. Ibland kan det faktiskt vara skönt att inte göra nånting speciellt.
På torsdag ska jag klippa håret och färga det, och jag låter er välja mellan lite olika alternativ och säga vilket ni tror blir finast.

Jag gör verkligen allt för att följa de där matschemat nu, men mina föräldrar verkar tro att man kan äta hur mycket som helst helt plöstligt bara för mellanvården är inkopplat. Det är mycket svårare än så!!
Men Inger målade en ganska bra bild igår, det var en dragkamp mellan ett stort monster och jag o folk som stöttar mig. Ju hårdare man drar, desso större chans har man o besegra monstret.
Jag gillar hennes sätt att se på sjukdomen.

Men trevlig helg allihopa! :)

          

Skicka din kommentar :)
Postat av: Joel

hon från mellanvården verkar o vara bra :). Du är stark som du kämpar :)<3

2010-04-16 @ 21:55:45
Postat av: Boobla

Jag tycker första eller andra bilden var finast :)

2010-04-17 @ 11:42:16
URL: http://boobla.blogg.se/

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0