Keep your problems for yourself and be strong

Jag verkligen hatar att äta!! 
Mamma hade stekt en vegetarisk schnitzel så åt jag små gurkbitar till. Såsen hon la upp försökte jag skrapa undan, det är enbart onödiga kalorier. Men ändå kommer tårarna nu, jag vill verkligen inte gå upp i vikt. Jag vågar inte. Bara tanken ger mig panik.
Snart börjar skolan igen , vilket innebär att de blir mindre mat. Men jag är tveksam till att jag kommer orka gå alla dagar , just nu känner jag mig så jävla svag. Minsta lilla sträcka jag ska gå känns jobbig, visserligen har jag alltid vart lat men inte såhär. Men hoppar jag av skolan får jag inget studiebidrag o vad ska jag då leva på resten av terminen? Det gäller o va stark, jag ska klara de här! Men för att övervinna ana måste man vara stark , och de är inte jag. Fet och svag , riktigt illa..

                    
                            jag tyckte faktiskt att bilden va söt ^^

Skicka din kommentar :)
Postat av: ellinor

När du skriver att du är svag, så har du ju redan tillåtit dig själv att vara det. Men du är stark! det vet jag.

2010-03-01 @ 10:29:15

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0