Det kallas tvivel , det där som stör

Sara och jag fixade i butiken hela dagen , tiden gick faktiskt ganska fort. Vi plockade upp massor av varor och städade lite.
Inger tyckte att det gick bättre på lunchen idag än igår, vilket är bra. Men när någon säger så känns det som jag har ätit alldeles för mycket och det känns verkligen inte okej. 
Efter skolan åkte jag hem och tog en promenad med Matilda. Hon är så himla lätt att prata med och förstår verkligen på ett sätt som ingen annan gör.
Men snart ska jag ta och plugga lite igen, eller iaf försöka.
Förresten så ska jag på öppet hus på yrkesgymnasiet på torsdag , där har dom ett omvårdnadsprogram med inriktning mot undersköterska som jag fastna lite för. Det känns faktiskt bättre att börja om på nytt nästa läsår, jag har ingen större lust och ägna hela sommarlovet åt att läsa upp massor ig och gå en utbildning som egentligen inte känns rätt i tre år. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Vad tycker ni om min nya bloggdesign förresten ? :)


                             
                            jag hittade en gammal bild som joel tagit på oss , haha knasboll..<3




Skicka din kommentar :)
Postat av: matilda

Nya designen blev fin fin! Du då? Nöjd ? :)

2010-04-21 @ 07:30:49
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Den blev skitfin! Hur mycket väger du om jag får fråga det? :)



Puss.

2010-04-24 @ 22:25:41
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0