Coffee Diet

                           
                                                               Mums på bilden! :)
                                                 
Var på möte med mellanvården idag, gick faktiskt ganska bra. Vi bestämde att dom skulle vara med på lunchen i skolan vissa dagar och "stötta". Det jobbiga är att jag inte riktigt vet hur jag ska förklara för mina vänner att dom kommer. Känner mig så himla speciell när jag måste ha med vården i min vardag för att klara av den. Vad ska andra tycka egentligen?
Fick oxå reda på att min sköterska ska sluta, vilket är väldigt synd eftersom jag har lätt att öppna mig för henne.
Men tanken är väl att jag inte ska gå lika mycket till ätstörningskliniken nu när mellanvården blir inkopplat.
Hade gått upp lite i vikt, vilket är ett steg ifrån att bli inlagd. Men samtidigt känns det verkligen tufft att acceptera en högre vikt. Mamma tvingade med mig till ett cafe på stan , jag beställde paj men tog bara några tuggor och resten fick mamma. Druckit mängder med kaffe idag, jag älskar verkligen den energi man får av de.

                               
                                                    


Skicka din kommentar :)

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0