Valborgsmässafton

Jag har verkligen haft en otrolig valborg med med underbara vänner och tänkte skriva ett inlägg om de , trots att de kanske är lite sent nu.
Gick en liten runda på stan med Sara precis när vi hade slutat och efter det vart det att åka hem och göra sig i ordning inför kvällen. Tog bussen in till stan vid 6 tiden och mötte Joel Philip Victor och Sara.
Dom gick och beställde pizza som dom åt i Philips källare samtidigt som vi såg på Ronny och Ragge. Lite senare bestämde vi oss för att gå till folkets park , men lata som vi var så tog vi bussen. Brasan vi såg var riktigt liten , men mysigt var det. När dom andra satte sig på en bänk och började dricka så vart vi utslängda direkt. Tråkigt att Sara och jag inte hamn åka karuseller som vi hade planerat.
Under omständigheter så lyckades vi gå från folkets park och till vasastaden där Philip bor. Det tog verkligen en evighet, men jag kan lova att vi hade riktigt skoj.
När vi va tillbaka såg vi på 2012 och alla riktigt trötta och jag tror nästan jag somnade i älsklings famn. Så de blev att åka hem vid ett tiden och han sov här.



tack för en trevlig valborg mina vänner, o puss på er <3
  

Skicka din kommentar :)
Postat av: Joel Nilsson

hihi det var en kul valborg med dig älskling :) <3 Dock synd att vi blev utslängda :O :( <3

2010-05-04 @ 20:20:50
URL: http://jobel.blogg.se/
Postat av: Audrey

Åh, älska valborg <3

2010-06-03 @ 23:11:07
URL: http://iwantperfect.blogg.se/

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0