dags o ta nya tag

Hade nationella prov i engelska hela förmiddagen , vilket gick helt åt skogen. Men jag läser upp mitt engelskabetyg på kvällsskolan och kommer troligen klara ämnet ändå. Det är en riktig fördel eftersom jag då slipper läsa matte svenska och engelska när jag börjar på birgitta nästa läsår.
Det ska bli riktigt skönt att börja om på nytt, och min önskan är att kunna äta tillsammans med dom andra.
Kommer verkligen sakna mina kompisar, men klassen är långt ifrån den bästa eftersom endel inte vill annat än o bråka.
Var på bup efter skolan , och dom tycker verkligen det går åt rätt håll nu. Behåller jag den här starka viljan jag har kommer jag förhoppningvis klara av att bli frisk. Men det är verkligen på tiden att de blir en förbättring nu , för jag är så jävla trött på att leva med den här ångesten och de anpassade livet som skulle kunna bli nått mycket bättre och roligare om jag kunde äta normalt.
Men nu blir det att ta en varm dusch och plugga lite livsmedelskunskap, bloggar väl mer imorgon. :)


bild från valborg


Skicka din kommentar :)
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

söt blogg, ska vi följa varandra via bloglovin'? :) kram ♥

2010-07-19 @ 13:18:28
URL: http://elleneliza.devote.se

Lämna ett spår

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0